Hassan er vred på sine forældres generation: http://politiken.dk/debat/ECE2095547/digter-jeg-er-fucking-vred-paa-mine-foraeldres-generation/
Læs om modtagelsen af ham på et københavnsk gymnasium (Ørestad):
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Boeger/2013/11/08/135310.htm
Deadline med Krasnik og Hassan: http://www.dr.dk/tv/se/deadline/deadline-400/#!/
Her i uddrag, hvor han fremfører sit "Langdigt"
Debatartikel om, hvem der må kritisere hvad - spil også spillet "Ytringsludo": http://politiken.dk/kultur/medier/ECE2127690/politiken-undersoeger-hvor-har-ytringsfriheden-bevaeget-sig-hen/